Veelgestelde vragen

Kan ik bestellen als het gesloten is?

Ja, u kunt 24 op 24 uren bestellen en afhalen tijdens onze openingsuren.
Bij het afronden krijgt u afhaal uur, daarnaast kunt u een tijdslot kiezen.

Moet ik mij registreren voor een bestelling te plaatsen?

Dit is zeker niet noodzakelijk, maar het is natuurlijk handig om te registreren.
Eens u een nieuwe bestelling zou willen plaatsen, zo hoeft u geen persoonlijke gegevens opnieuw in te geven.

Zijn er extra kosten verbonden aan online betalen?

Er zijn geen extra kosten verbonden aan online betalingen.

Kan ik online bestellen en pas betalen bij afhalen?

Dit is mogelijk. Plaats u bestelling online en kiest bij de betalingsmethode 'Contant'.
Let op!! Als u contant selecteert, bankcontact ter plaats wordt boven €45,00 aanvaard.

Betaalkeuze bij afhaal:

  • Contant

Betaalmogelijkheden

Bij online bestelling heeft u meerdere betaal mogelijkheden;

  • Bankkaarten
  • VISA
  • Mastercard
  • Maestro

 Betaalkeuze bij afhaal;

  • Contant

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Bij het afronden van een bestelling kunt u uit tijdslot kiezen, wanneer u kunt afhalen.

Kiest zeker een correcte tijdslot om de vertraging in de keuken te vermijden.